19 жовтня 2016 року на базі Рівненського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти проведено науково-практичний семінар для методистів, відповідальних за роботу з обдарованими дітьми, з теми «Підготовка педагогічних кадрів до роботи з обдарованими учнями»
У підготовці та проведенні семінару взяли участь працівники кабінету роботи з обдарованими учнями РОІППО, методичний кабінет відділу освіти, молоді та спорту Демидівської райдержадміністрації та педагоги Демидівського НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів-ліцей».
Учасники семінару обговорили інноваційні підходи та визначили пріоритетні напрямки роботи щодо науково-методичного супроводу вчителя до роботи з обдарованими учнями. Завідувач кабінету роботи з обдарованими учнями Олена Євменівна Кузьмін зробила акцент на психолого-педагогічному супроводі обдарованої дитини у світлі проекту концепції «Нова українська школа». З пріоритетними напрямами розвитку освіти Демидівщини та роллю методичної служби у формуванні готовності вчителя до роботи з обдарованими дітьми у закладах освіти району учасників семінару ознайомила Рослюк Надія Михайлівна, завідувач районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Демидівської РДА.
Систему роботи Демидівського НВК «ЗОШ І – ІІІ ступенів-ліцей» щодо підготовки вчителя до роботи з обдарованими учнями в умовах реформування галузі представили заступники директора навчального закладу Фещук Алла Антонівна та Онищук Лариса Миколаївна. Практичний психолог Демидівського НВК Шимчук Тетяна Федорівна ознайомила присутніх із особливостями психологічного супроводу творчо обдарованих дітей у закладі, а заступник директора з виховної роботи Булейко Надія Миколаївна презентувала феномен лідерства як ознаку обдарованості та представила свій досвід роботи з питань соціалізації учнівської молоді шляхом формування лідерських якостей.
Пелагоги-практики Демидівського НВК Берлінець Лариса Богданівна, Смаль Марія Василівна, Скоропадська Лариса Олександрівна, Яремчук Алла Миколаївна та Шаблій Оксана Олександрівна презентували учасникам семінару власні напрацювання з проблем педагогічного супроводу науково-дослідницької роботи учнів, їх проектної діяльності, компетентнісно-діяльнісного підходу у роботі з обдарованими учнями, розвитку творчого потенціалу школярів та ролі вчителя в організації роботи з обдарованими учнями.